BayCRM üzerinde Zimmet işlemlerinizi takip etmenize olanak tanıyan Zimmet modülü ile Zimmet işlemlerinizi kayıt altına alabilir dilediğiniz zaman raporlayabilirsiniz. Bu özelliği kullanabilmeniz için "Konsinye ve Zimmet" modülü aktif olmalıdır.
Zimmet işlemlerine eklenen ürünler stoktan düşmezler.
Üst menüde yer alan "Konsinye ve Zimmet" butonuna basılır.
Karşınıza daha önce oluşturmuş olduğunuz kayıtların yer aldığı bir liste gelecektir. Biz yeni bir takip kartı oluşturacağımız için listenin sağ üst bölümünde yer alan "Yeni Konsinye Kartı" butonuna basıyoruz.
Yeni Zimmet oluşturma ekranında; İŞLEM AÇIKLAMASI alanına o işlemi daha sonra hatırlamanızı kolaylaştıracak bir açıklama yazın
MÜŞTERİ, İŞLEM TİPİ, HİZMET/ÜRÜN alanlarını doldurup ARA TOPLAM, TOPLAM KDV ve GENEL TOPLAM alanlarının doğruluğundan emin olduktan sonra KAYDET butonuna tıklayarak kartınızı kaydedin.
Kart oluşturma aşamasında, daha önce MÜŞTERİ bölümü altına kaydetmiş olduğunuz bir müşteriyi listeden seçebilirsiniz.
Kart oluşturma aşamasında, daha önce HİZMET VE ÜRÜNLER bölümü altına kaydetmiş olduğunuz bir hizmet veya ürünü listeden seçebilirsiniz.