NetGSM Santralinizi BayCRM'e tanımlama

BayCRM uygulamanıza NetGSM üzerinden satın aldığınız Voip Santralinizi tanımlayabilirsiniz. Entegrasyon sonrasında santralinize düşen çağrıları raporlayabilir, anlık çağrıları görebilir, müşteri tanıma özelliklerini kullanabilir, müşteri ve personel çağrı raporları alabilirsiniz. Bu işlem için "Voip Modülünüz Aktif Olmalıdır" 

Üst menüden "Ayarlar > Genel Ayarlar > Voip Santral Ayarları" linkine tıklanır. 

 

 


Karşınıza voip santral tanımlama ekranı gelecektir. Üst sekmeden NETGSM sekmesine tıklıyorız. Karşımıza gelen formda aşağıdaki alanları kendi bilgilerinize göre ayarlıyoruz. 

Santral Adı : Netgsm tarafından sağlanan santral adı.
Username : Santral kullanıcı adınız (Netgsm den temin ediniz)
Password : Netgsm kullanıcı Şifreniz
Pbxnum : Santral numaranız.

İlgili alanları doldurduktan sonra modül durumunu "Aktif" yapıp işlemleri tamamlıyoruz.
 



Anlık çağrı yakalama ve voip fonksiyonlarını kullanabilmeniz için dahili tanımlamaları yapmalısınız. Bu konuda hazırladığımız "Sistem kullanıcısına voip dahili tanımlama" adlı makalemizi inceleyebilirsiniz.